משלוחים והחזרות

1. לאחר ביצוע ההזמנה, יתקבל מסרון SMS או מייל עם עדכון לגבי סטטוס המשלוח ואיסופו
יש להזין כתובת למשלוח ולציין מס טלפון של הנמען בעת הרכישה.
עניין נוסף הוא לגבי מוצרים שהם שבירים או יכול להיגרם להם נזק במהלך המשלוח, אז המוצר ישלח בהתאם לטבעו (מראה, פסל, קופסת פח וכו') גדלו ומשקלו.
דרך נוספת לשילוח היא בדואר רשום, כאשר מתקבל מספר מעקב של דואר רשום ניתן לבדוק כאן את סטטוס המשלוח: http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?OpenForm
הספק (אנחנו) מחליט בהתאם לנוחות השילוח ולזמן בו עומדת חברת השילוח איך ועם מי לשלוח את המוצרים שנרכשו.
זמן האספקה: 14 ימים שאינם ימי מנוחה לאחר קבלת אישור התשלום.
בכל מקרה אחר ויוצא דופן זמן האספקה יצוין ויודגש בתיאור המוצר עצמו.
חשוב ולכן מצוין גם כאן:
2. מדיניות קנייה ו/או ביטול קנייה
2.1 ייתכן ומוצר מסוים שרשום כמוצר שקיים במלאי אזל ובמערכת עדיין מופיע כקיים. במקרה כזה אנחנו ניצור קשר עם הלקוח וניידע אותו על כך. אנחנו נציע חלופות של מוצרים קרובים או דומים אך במידה והלקוח לא מעוניין, זיכוי הרכישה יתבצע תוך שני ימי עבודה. בלי שאלות ובלי עיקובים.
2.2 ייתכן והלקוח קנה מס מוצרים באותה הזמנה ושאחד מהם לא נמצא במלאי, חלים אותם תנאים כפי שמפורטים כאן מעל, בסעיף 2.1

החזרה, ניתן להחזיר ולקבל חזרה את כל הסכום ו\או להחליף את המוצר. כל שיש לעשות הוא לכתוב לנו במייל או בטלפון עד 14 יום מיום האספקה. חשוב לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק והוא באריזתו המקורית. לאחר שנאשר את החזרת הפריט, שליח יגיע לאסוף את המוצר עד 14 ימי עסקים. סכום העסקה יזוכה לאמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה לאחר שייאסף. עבור החלפת מוצר - לא תגבה עלות נוספת.